MANTRA MONADICA A SUFLETULUI

M A N T R A    M O N A D I C Ă  –  A    S U F L E T U L U I

a Maestrului Înţelepciunii, Djwhal Khul Tibetanul
transmisă prin mediumul Alice Bailey

 

Mediumul Alice Anne Bailey
Maestrul Djwhal Khul Tibetanul

 

 

 

 

 

 

 

 

Eu Sunt Monada,
Eu sunt Lumina Divină,
Eu Sunt Iubire,
Eu Sunt Voinţa,
Eu Sunt Planul Stabilit.
Eu Sunt un mesager al Luminii.
Eu Sunt un pelerin pe calea Iubirii.
Eu nu merg singur,

Eu mă ştiu ca UNUL cu toate Sufletele mari,
Şi UNUL cu ei în serviciu.
Puterea lor este a mea.
Această Putere o revendic.
Puterea mea este a lor
și aceasta le-o ofer liber.
Un suflet, Eu merg pe Pământ.
Eu reprezint UNUL.
Eu Sunt un punct de Lumină într-o Lumină mai mare.
Eu Sunt un fir de energie iubitoare în fluxul Iubirii Divine.
Eu Sunt un punct de foc de sacrificiu,

Concentrat în Voința arzătoare a lui Dumnezeu.
Și, astfel, Eu stau.
Eu Sunt o modalitate prin care oamenii se pot realiza.
Eu Sunt o sursă de Putere care să le permită să stea.
Eu Sunt o rază de Lumină care străluce
ște pe drumul lor.
Și, astfel, Eu stau.
Și în picioare, astfel, gravitez
Și pășesc în acest fel căile oamenilor și cunosc căile lui Dumnezeu.
Și, astfel, Eu stau.


Fiii oamenilor sunt UNA
și eu sunt UNA cu ei.


Eu caut să iubesc, nu urăsc.
Eu urmăresc scopul de a servi, nu datoria.
Eu urmăresc scopul de a vindeca, nu de a răni.
Lăsati durerea să aducă doar recompensă de Lumină şi Iubire.
Lăsaţi Sufletul să controleze forma exterioară, viaţa şi toate evenimentele
Şi aduceţi la Lumină, Iubirea care stă la baza întâmplărilor timpului.
Lăsaţi viziunea să vină
și să înțeleagă, lăsați viitorul să se dezvăluie.
Lăsaţi uniunea interioară să demonstreze
și scindările exterioare să plece.
Lăsa
ți Iubirea să prevaleze.
To
ți oamenii iubesc.


Lăsati Lumina, Iubirea şi Puterea să restaureze Planul pe Pământ.
Eu Sunt una cu grupul meu de frați și tot ce am este al lor.
Fie ca Iubirea, care este în sufletul meu, să se reverse peste ei.
Fie ca Puterea, care este în mine, să ii ridice şi să ii ajute.
Fie ca gândurile, pe care le creează Sufletul meu, să ajungă la ei
și să îi încurajeze.

AUM ! AUM ! AUM !

Leave a Reply

